FINALITZANT LA PRIMERA FASE...
Tal com he explicat anteriorment la meva funció durant la primera fase ha estat d’esponja, he recopilat totes les dades dels infants, fet que m’ha permès conèixer la situació psicoeducativa de cada nen/a. I el que és més important he tingut accés els tests pedagògics que passen els infant un cop són ingressats. A continuació presento un llistat dels tests que s’empren amb els nens i nenes de primària:
Tal com he explicat anteriorment la meva funció durant la primera fase ha estat d’esponja, he recopilat totes les dades dels infants, fet que m’ha permès conèixer la situació psicoeducativa de cada nen/a. I el que és més important he tingut accés els tests pedagògics que passen els infant un cop són ingressats. A continuació presento un llistat dels tests que s’empren amb els nens i nenes de primària:
Bateria d’Aptituds Diferencials i Generals E1, E2, E3
Bateria TEA Inicial
Evaluació Factorial de las Aptitudes Intelectuales
Aquests tests psicopedagògics els passa la
pedagoga i són de gran utilitat perquè aporten informació rellevant sobre el
desenvolupament de cada infant. I és el tret de partida per a la futura
intervenció. En el meu cas, vaig participar durant el primer pràcticum a una sessió
on es passava un test a un infant de 5 anys, però en aquesta segona etapa la
meva tasca ha estat avaluar els resultats de cada infant per conèixer les seves
habilitats i dificultats.
No hay comentarios:
Publicar un comentario