martes, 29 de octubre de 2013

DIARI DE PRÀCTIQUES

FINALITZANT LA PRIMERA FASE...

Tal com he explicat anteriorment la meva funció durant la primera fase ha estat d’esponja, he recopilat totes les dades dels infants, fet que m’ha permès conèixer la situació psicoeducativa de cada nen/a. I el que és més important he tingut accés els tests pedagògics que passen els infant un cop són ingressats. A continuació presento un llistat dels tests que s’empren amb els nens i nenes de primària:

Bateria d’Aptituds Diferencials i Generals E1, E2, E3

Bateria TEA Inicial

Evaluació Factorial de las Aptitudes Intelectuales
 
Aquests tests psicopedagògics els passa la pedagoga i són de gran utilitat perquè aporten informació rellevant sobre el desenvolupament de cada infant. I és el tret de partida per a la futura intervenció. En el meu cas, vaig participar durant el primer pràcticum a una sessió on es passava un test a un infant de 5 anys, però en aquesta segona etapa la meva tasca ha estat avaluar els resultats de cada infant per conèixer les seves habilitats i dificultats.

No hay comentarios: