FASE 1
EN AQUESTA PRIMERA FASE ES TRACTA D'ANALITZAR DETALLADAMENT LES NECESSITATS DEL CENTRE I ESPECÍFICAMENT DELS INFANTS RESPECTE A LES DIFICULTATS D'APRENENTATGE. HE DE CONÈIXER EL PROCÉS DE DETECCIÓ DE NECESSITATS PSICOEDUCATIVES QUE SEGUEIX L'EQUIP TÈCNIC QUAN ENTRA UN INFANT AL CENTRE D'ACOLLIDA I CATEGORITZAR LES NECESSITATS PER A ESTABLIR LA BASE DE LA INTERVENCIÓ.
![]() |
Pilarin |
Segona etapa... em centro en el
tema que ens ocupa i faig una extracció de les necessitats educatives de tots
els infants de 6 a 12 del centre d’acollida, a partir dels resultats acadèmics,
dels resultats dels tests i dels informes dels EAPs. La intenció és
complementar tota la informació extreta dels informes amb les opinions dels
educadors, aquesta és doncs una de les funcions principals de la següent fase
del Pla de Treball.
No hay comentarios:
Publicar un comentario